maandag 3 december 2012

Nieuwe Candy

Heeejjj allemaal,

Natuurlijk kom ik weer met een nieuwe candy.
Bij 100 volgers heb ik een hele leuke prijs.

Ik verloot 2 prive workshops bij mij thuis in Rotterdam, jij geeft aan waar je intresses liggen en ik plan voor jou een dag van 10:00 tot 16:00 uur ( incl lunch, drinken en snoeperijen) in met leuke projecten in jou stijl, als het maar met papier te maken heeft.
Of dit nou stempelen, de te gekke krijtjes, scrapbooken of wat anders is. dat maakt niet uit.
Ook en verrassingsdag behoort tot de mogenlijkheden....dan laat je mij jou verrassen met verschillende technieken.
Waar je ook aan kunt denken is om jezelf te verdiepen in een techniek. heb je bijvoorbeeld wat moeite met afbeeldingen inkleuren...ook daar kan ik je bij helpen, of dit nou met derwent potloden zijn, met copics of met distressinkt maakt niet uit. ik help je gewoon op weg.
Kom je uit bepaalde projecten niet of heb je gewoon behoefte aan een dag nieuwe ideeen opdoen maakt niet uit.
Kortom...jij bepaald hoe of wat.
Ik verloot 2 plekjes dus we hebben dan twee winnaars.

Wat moet je doen.
1 -Laat je gegevens achter in mister linky.
2 -wordt of ben volger
3 -Plaats een link naar mijn blog op jou site/blog
4 -Reageer op dit bericht.

Ik ben heel benieuwd waar jullie mij mee gaan uitdagen.
En nog meer benieuwd naar wie de workshop gaat winnen!!!!
groetjes Sannie

11 opmerkingen:

monique langenberg zei

hoi sannie,
ik heb je op de beurs in utrecht ontmoet en je gevraagt om n demo van de krijtjes. mocht toen zelfst kaartje meenemen, en nu kan ik zels n workshop bij jou thuis winnen? SUPER. dus bij deze doe ik graag mee en zet je candy op mn blog, groetjes monique

Unknown zei

Hallo,

Ik ben een echte fan van jouw blog geworden. Zulke leuke ideetjes dat hierop komen en met hele duidelijke uitleg. Super gewoon!

Jouw link en een klein berichtje staan nu ook op mijn blog.

Grtz, Krista

DeWit1980 zei

Hoi Sannie,
Van iemand die zo creatief is als jij wil ik echt wel wat leren.

groetjes,
Erica

Theresia zei

Het lijkt me zo leuk om van jou wat te leren. Ik heb je op de Kreadoe en de Knotsgekke kaartendagen bezig gezien en de leuke dingen die je maakt.

Groetjes,
Trees

Lenie zei

Wat een gave candy en in Gorinchem op de beurs gezien wat je allemaal kan en je maakt prachtige creaties en lijkt me erg leuk om een workshop te winnen.
groeten Lenie

Miranda zei

wat een superidee, sannie. ik weet zeker dat ik heel veel van je kan leren, zoals ik ook gedaan heb op de ontmoetingsdag. dus ik doe heel graag mee voor deze candy!

groetjes miranda

Anoniem zei

Hoi Sannie,

wat een super idee weer. Ondanks dat ik dit weekend al weer veel van je geleerd heb, moet ik me inhouden om me niet in te schrijven. groetjes en liefs Inge

Unknown zei

Volgens mij is het plaatsen van een link op mijn blog naar jouw site gelukt! Het zou gaaf zijn om een workshop bij jou te kunnen volgen. Ik vond je uitleg op de Crea Doe erg leuk en nuttig! gr Wendy

Ria`s Winkeltje zei

Hoi Sannie,

Wat een leuk idee een workshop, ik zou hem graag winnen hoor. Ik heb de krijtjes bij je gekocht in Gorinchem maar ik doe er nog niet zovee mee. Graag leer ik nog wat technieken en ik geniet van je site

Groetjes Ria

Unknown zei

Hoi Sannie,

Ben helemaal verslaafd aan je blog en werkjes. Echt schitterend! Ik heb nog veel te leren dus de kans op een workshop laat ik niet liggen. Groetjes

Creaine zei

Hey San, dat lijkt me nou super leuk om dat te winnen. Ik doe mee!!!
groetjes Ine